Blamage á la BT

Det är lite kul med tanke på hur många gånger Borås Tidning tabbar sig vad gäller hockeyn. Denna var klockren. Jag var också helt övertygad att det sas att BHC vann skotten med 33-32. Men med lite snabb huvudräkning var det där genomgripande fel, vilket BT konstigt nog inte alls upptäckte.

Addition på hög (?) nivå mina vänner!

Update: En annan sak tänkte jag på också. Bilden i BT föreställer Mikael Hultqvists målgest, men under står det att Niklas Söderström markerar att han gjort 1-0 målet? Grövre kan det inte bli.
Skröpligt herr Nodin! Och självklart var jag tvungen att maila honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar