Överlägsen kan bli underlägsen?

Bara två dagar kvar tills fighterna mellan lagen kommer att återupprättas. Gött mos.
Tankarna for till hur det stod till i de andra serierna. Då måste jag nämna C-gruppen!
Örebro leder med sina 53 sifferenheter och tvåan Enköping har endast 35 pinnar.
Vilket practical joke! Jo, jag vet från mina egna erfarenheter att Örebro är bra, men
hur ligger det till med de andra lagen? Det finns ju absolut inget hot någonstans!

Jag tror att Örebro kommer att få det tufft när kvalet kommer.
De kommer få mycket tyngre motstånd än de fått tidigare.

Men för all del, good luck Vipers!

Kommentarer
Postat av: lohman

joo man kan verkligen hoppas på good luck åt dem för dem är verkligen överlägsna =P

för dem leder serien som du skrivit.. Tufft blir det och kul ska det bli sen med playoff =)

2006-11-20 @ 21:59:25
Postat av: Louize

lohman: Får hoppas att BHC och Vipers möts då. Ska bli extra kul att få se din min när Vi hugger tillbaka, och vinner matchen ;D

Postat av: Tobbe

Louize: Vi får väll se hur det går, det är ett tag tills dess. När vi möttes på försäsongen var det iaf 2 tuffa möten lagen emellan. Jag hoppas såklart att mitt kära Örebro går upp i år, men jag tycker div1 är allderles för ojämt. Vafan gör de flesta lagen ens i div1? Sen är ju grundserien allderles för lång enligt mig. Vad finns det för mening att spela mot varandra 4 gånger? Räcker det inte med 2? För man ska trots allt inte glömma bort att spelarna har jobb vid sidan om.

2006-11-20 @ 23:51:27
Postat av: Louize

Tobbe: Jag håller helt klart med dig!

2006-11-21 @ 06:22:20
URL: http://supporterlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar