Tack & hej tills vidare!

Bloggen kommer troligtvis stå tom ett bra tag om man går efter min magkänsla. Det är inte så att det inte finns något att sätta på pappret så att säga, utan det finns tonvis med material egentligen och en hel del man kan göra. Saken är den att jag har tappat allt vad motivation heter och utan den kommer jag tyvärr ingen vart, vilket för övrigt är väldigt olikt mig. Behöver verkligen något som kan locka fram den ur grottan igen. När och om motivationen infinner sig igen ska bloggen i alla fall rustas upp för allsvenskan, då bland annat en ny layout ska jobbas fram och nya koncept ska alstras, samt att nivån förhoppningsvis ska siktas ytterligare ett snäpp upp mot högre höjder.

Jag behöver nu Er hjälp! Vad har varit positivt respektive negativt med bloggen? Vad skulle ni vilja se i bloggen utöver det som redan finns i nuläget? Har ni idéer om något så tveka inte att höra av er, då förslag i alla dess former uppskattas! Lämna en kommentar eller skicka iväg ett mail om ni känner för det - och det hoppas jag att ni gör. Hörs vi inte innan hockeysäsongen startat igen så ses vi säkerligen i ishallen någon gång.

Ha dé super!

Kommentarer
Postat av: Någon

Vi gillar din blogg. Jag vet att många spelare, ledare och supportar följer utvecklingen aktivt. Hoppas verkligen att din motivation kommer tillbaka, för duskriver intressant och underhållande!

Vi ääääälskar dej! ;-)

2007-04-22 @ 08:21:43
Postat av: Louize

Jättekul, verkligen! Tackar! Sådan här respons gör mitt arbete så grymt mycket roligare.

Haha, jag älskar er också! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar