Bättre än Shakespeare i alla fall...

Matchprogrammet
Passar på att göra lite reklam för matchprogrammet nu när jag ändå är igång. Idag köpte jag matchprogrammet för första gången denna säsongen. Gissa om jag blev överraskad att Mikael Hultqvists autograf på sidan tretton var nedskriven. Sedan när började jag få sådan tur? Vilket flyt jag har nu! Hur som helst så var jag alldeles för blyg för att blotta mina förbluffande (?) golfkunskaper inför tusen pers. Haha. Köper du ett program nästa match kanske du har turen att få spela Färgputten, om du inte fegar ur det vill säga!

Vi, eller jag kan konstatera att programmet absolut är värt sina tjugo spänn egentligen. Detta är något som verkar ha underskattats. Låt er inte skrämmas av all reklam, den är nödvändig och kanske till och med är intressant att kolla på för en del, inte vet jag. Laguppställningar, spelarprofiler, dagens matcher, tabellen och en hel del annat ingår. Ungefär fyrtiofyra sidors rolig läsning skulle man väl kunna säga, beroende på vad man själv tycker är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar