Vigt är vikten av något helt annat

"Vikt sitt liv" - Det var en väldigt intressant och ny formulering. I grön text också för extra visibel observation. Väldigt nöjsamt att reta BT, men övrigt sett var intervjun reko. Dock hade jag hellre sett att andra frågor hade tagits upp, men ni får ett plus ändå för erat engagemang.

Det var tänkt att jag skulle befinna mig i ishallen dessa dagar innan kvalet drar igång på onsdag, för att hämta inspiration till mitt idéfattiga hjärnkontor. Istället blev jag ruggigt krasslig igår kväll och får därför ställa in mina planer, likt förbannat. Trots det har jag redan en sak på G, och förhoppningsvis blir den genomförd och publicerad på bloggen innan onsdag söndag.

Sen har jag fått en del mail om senaste matchen mot Tranås. Angående en massa blixtar från en kamera på sittplats. Ni trodde att det var jag, men det kan jag garantera er om att det inte var. För det första så använder jag inte ens blixt när jag fotar (därav en del suddiga bilder), och för det andra så befinner jag mig alltid på ståplats, snett nedanför klacken vid ett tjusigt räcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar