Tröstlöst

Varför får jag en känsla av att föreningen håller på att gräva sin egen grav?

Kommentarer
Postat av: Martin

Där tog du orden ur munnen på mig. Precis så känner jag med! Vad har hänt med dina "inför matchen"-artiklar förresten? Tycker dessa är intressanta att läsa då du ofta brukar ta upp helt andra saker än vad hemsidan gör, och dessutom är det kul att få läsa dina egna tankar om matcherna. Vore kul om du kanske hinner ordna något innan matchen ikväll. Ha det gott!

// Martin

Postat av: Louize

Martin: Av den enkla anledningen att motivationen till dessa sviktar för tillfället. Mitt mål är dock att komma med en ny disposition som avviker från hemsidans, då det kan bli rätt så enformigt att läsa om ungefär samma saker. Tills dess dyker det troligtvis bara upp egna tankar om matcherna. Och just nu känns det vääldigt sent att skriva något om kvällens match, så tyvärr!

Ha dé!

2007-03-19 @ 17:00:04
URL: http://supporterlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar