Vilken besvikelse

Jag skymtar en känsla av bitterhet och desillusion.

Först och främst gäller detta publiksiffran i kvällens match. Jag är förvånad över hur många som verkligen påverkades av skriverierna i tidningarna om ni vet vad. Det är katastrofalt samt ofantligt trist att det finns folk som gör såhär. Kvällens match var en bland de viktigaste matcherna att ta poäng i, och ni sviker spelarna för något de inte har åstadkommit. Nej, jag vet inte vad jag ska säga. SKÄRP ER! En sådan här chans dyker bara upp en gång per år. Sitt inte och tjura hemma utan kom till hallen och ge laget Erat stöd också. Det betyder mycket.

En annan sak måste jag påpeka. Min kamera har fått sig en ordentlig knäpp och presterar kasst, och med det menar jag sjukt oskarpa bilder. Troligtvis har det något att göra med att den råkade åka i golvet för två veckor sen. Så ni vet varför bilderna är dåliga och saknar skärpa. 

Ett hett (ironiskt nog) tips: Stoppa ALDRIG reservbatterierna i fickan. Man vet aldrig vad de kan ta sig till... Upptäckte under matchens gång att det brände som tusan, då de läckte eller något liknande. Att försöka fiska upp stekheta batterier ur fickan är inte det lättaste. Allt det resulterade i brännsår på benet och på fingrarna, samt en böjd nyckel. Så det kan gå... 

Och... NU TAR VI TINGSRYD PÅ MÅNDAG!  

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag stog inte alls långt ifrån dig och undrade vad tusan du sysslade med, då du studsade fram o tillbaka på räcket o sen slängde ut allt du hade i din ficka på marken. Skojade med min kompis och sa att dina byxor såg ut att ha börjat brinna :P

2007-03-16 @ 10:46:19
Postat av: MIB

Gårdagens publiksiffra var inte jättebra, det kan jag hålla med om. Om vi går tillbaka till sista matchen mot Troja skiljer det ca 400 personer.

150-200 av dem var bortasupportrar- Piteborna från Göteborg var 8-10.

Förra matchen gällde mer (vilket kanske kan diskuteras)- Nu spelar vi återigen i en serie. kanske några som droppar av.

Sen har vi tränaraffären... -mycket fokus, men inte direkt positivt.

Publiksiffran är alltså inte så märklig. Det trista är de som stannat hemma för att de är sura för tränaraffären. De gnällspikarna kan dock sitta hemma om de tror att det hjälper. Bara att hoppas på mer folk på måndag, TAIF lär ju ha med sig en del folk i allafall.

2007-03-16 @ 11:41:10
Postat av: Louize

Robin: HAHA!

MIB: Nej, det är klart. Jag kanske överdrev något, men ändå! :o)

Postat av: Lison

japp vi kommer med två bussar upp, en supporterbuss och en sponsorbuss, men de allra flesta väljer som vanligt att köra upp själva. Själv har man knappt hunnit börjar tänka på matchen på måndag. Njuter i fulla drag efter kvällens match i dacketemplet =)

2007-03-17 @ 20:14:41
URL: http://lison.blogg.se
Postat av: lohman

Jobba Jobba Jobba! :D

2007-03-18 @ 01:01:30
Postat av: Louize

Lison: Låter bra! Ser fram emot måndagens match =)

2007-03-18 @ 10:26:04
URL: http://supporterlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar