Björn Gustafsson förlänger

Detta gjorde min dag. Trots all destruktiv kritik som har surrat kring denna spelaren bemöter jag honom med öppna armar, igen. Tycker det är synd att han inte matchades mer i och med att risken för utvecklingskurvan att bli stillastående eller dala nedåt är mycket högre än vanligt, om ingen matchning förekommer. Jag menar, killen är ung och är fortfarande fullt utvecklingsbar. Kul att man äntligen har insett det! Det finns absolut något i Gustafsson, det är jag helt hundra på - därför tror jag så starkt på honom.

Övrigt sett är jag hur nöjd som helst över hur truppen ser ut i dagsläget. Gustav Gräsberg hade jag inte haft något emot att få se i HC igen, men han testar lyckan i Örebro Vipers istället. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar