Destination Karlstad

Fabian Brunnström (Nordic Trophy: Indians - FBK)
Fabian Brunnström under Nordic Trophy mot Indians i Borås Ishall

Eller ska man kalla det en uppföljare av våran dåvarande poängkung? Trodde ärligt talat att det skulle vara bra mer tryck på att styra kosan till LLA, för att få se Brunnström och elitseriehockey, men icke. Får hoppas att det handlar om uppladdning inför morgondagens match mot Redhawks.

Det är lite av tabu här i stan' att säga att man hejar på ett annat lag i Elitserien än Frölunda. I mitt fall hejas det på Färjestad, som ni säkert redan visste. Timrå står för dagens motstånd och det kommer med all säkerhet bli en toppmatch. Dessutom kommer ju robuste Andre Lakos befinna sig på isen, Heino-Lindberg vaktar kassen och jag kommer vistas på läktaren. Kan det bli bättre? För övrigt har jag hört att Vargarna är på topp och taggade till tusen inför drabbningen.

Säger som Wolfpackarn', Christian, sa till mig imorses; idag åker Timrå på smisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar