Ytterligare en hedersam förlust

Allsvenskan
Borås HC - IF Malmö Redhawks
1-2 (1-0, 0-1, 0-1)

Det råkade bli en snabb omställning i schemat igår - därav den enorma tidsbristen att hinna slänga ut något.
Kan inte påstå att jag gillar den sitsen jag är i just nu, men jag är så illa tvungen att omprioritera.
Hade ju aldrig kameran med mig heller, så ni får bara skönja mina spelarbetyg denna gången.

För övrigt så är jag ganska lack på hedersamma förluster nu, samt uselt PP och ovunna tekningar.


Matchfemman (spelarbetyg):

+++++ Patrik Ahlstrand - En gigant i boxplay.
++++ Jimmy Lund - Satte Borås enda mål och visade upp god teknik.
+++ Philip Larsen - Bra puckhantering och slet hårt i försvaret.
++ Mats Hansson - Inte rädd för att visa sin offensiva sida.
+ Anders Eriksson - Bjöd på fint lir och ett antal läckra tacklingar.


Domare:
Olof Lindqvist
Skott: 25-25 (10-7, 7-6, 8-12)
Utvisningar: BHC 5x2, MIF 11x2 + 1x10
Publik: 2142

Kommentarer
Postat av: Tekarn

Attans att ni inte luggade Malmö på poäng, när det var så tätt !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar