Nykomlingen läckte som ett såll

Allsvenskan
Borås HC - Nyköpings HK
2-7 (1-1, 0-3, 1-3)

Bedrövligt. Mycket bedrövligt.
Vart var hjärtat någonstans? Vart var kämparglöden?

Grattis Nyköping, ni förtjänade segern!

Bilderna är lika skröpliga som matchen var - men varsågoda:

Borås HC - Nyköpings HK

Borås HC - Nyköpings HK

Borås HC - Nyköpings HK

Borås HC - Nyköpings HK

Borås HC - Nyköpings HK

Borås HC - Nyköpings HK

Borås HC - Nyköpings HK

Borås HC - Nyköpings HK

Borås HC - Nyköpings HK

Borås HC - Nyköpings HK

Borås HC - Nyköpings HK

Kommentarer
Postat av: NH

Stor i motgång! Du har all min respekt!

Det var tre sköna poäng som trillade in igår, det tackar vi för ;-)

2007-10-11 @ 07:45:25
Postat av: lohman

ska Persson lämna? vad tycker du? :P
"Gunnar Persson rasar mot sitt eget lag.
?Hela skiten rasar?
Persson på väg att lämna Borås"
? Jag som högst ansvarig kanske ska ta en funderare på om jag ska vara kvar här, säger han.
(sportbladet)

2007-10-11 @ 09:50:48
Postat av: Louize

lohman: Grejen är ju den att Persson inte är ansvarig för förlusten någonstans - men jag förstår varför han säger som han gör. Men mitt svar lyder; nej, jag tycker inte att Persson skall lämna. Lämnar han så blir det säkerligen pannkaka av alltihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar