På tal om något helt annat...

Anders Eriksson (BHC-RBK)
Att Anders Eriksson imponerar på isen vet vi ju redan, men utanför...?

Citerat ur matchprogrammet (förlåt, jag måste):

Favoritmat: Husmanskost
Bästa film: Old School (Jag: Okej kanske inte den bästa, men definitivt en av de bästa)
Drömresemål: Någon ö i Medelhavet
Bästa TV-serie: Scrubs, Simpsons och Family Guy
Min bästa egenskap: Snäll
Gillar jag inte: Folk som ljuger
Tar jag med mig till en öde ö: Lap top.....med trådlöst bredband
Top 3 i Hockeyallsvenskan: Malmö, Leksand och Västerås

Gissa om jag gapade stort - det där är ju Jag för bövelen.
En smygträff vid frysdisken på ICA City, Anders? Är du på?

Mindre intressant inlägg, men jag var tvungen att häva ur mig det. Ni överlever smällen.

Kommentarer
Postat av: Rosén

Att lyckas imponera på dig är ju som att få mvg i skolan ;) Intressant, tror du han kommer svara på något sätt?

Postat av: Louize

Rosén >> Haha, nej sånt räknar jag inte med :D Dessutom så förblir det ju ett mysterium om han läser bloggen eller inte ;)

Tack för erat grymma engagemang på läktaren förresten!

2007-10-28 @ 01:12:21
URL: http://supporterlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar