Jag ligger lågt

Det är synd att uppdateringen inte är som den ska på bloggen - med tanke på att allt fler besökare strömmar in. Anledningen till det är att jag prioriterar att tillfriskna från en virusinfektion jag har sedan tre veckor tillbaka. Att motivationen, som successivt kommit tillbaka under sommaren, är nere på noll igen är en annan femma...

Sjukdomar har aldrig stoppat mig från att gå på matcherna förr - men mot Rögle var min fyra års långa svit officiellt bruten. Det står inget ishallsbesök på schemat idag heller. Sex missade hemmamatcher av mitt tvåsiffriga supporterliv är jag uppe i nu. Gissa om det svider? Tur att serien inte satt igång än - för då hade jag fått en helvetisk ångest.

Det finns ingenting att bekymra sig över dock. Jag kommer alltid tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar