Inte ens jag kan det där med övertalning

Konversation
Det var värt ett försök i alla fall!

Jag har i de senaste matcherna valt att inte tro på någonting, vilket har fungerat perfekt (skrockvarning) så det finns ingen anledning till ändringar. I senaste matchen var jag inte ett  dugg nervös, till skillnad mot de andra precis innan laget blev klara för PO. De första två minuterna avgjorde saken och jag visste att HC skulle ta hem det, även om jag valde att skjuta undan tanken.
Känner ingen nervositet idag heller... än i alla fall. Målvakten, Johan Ryman, som tränar med Lövens A-lag försöker psyka mig inför matchen. Något som inte biter det minsta...

Han: "En smart tjej vet också sitt lags begränsningar. Både du och jag vet hur det går."
Jag: "Det vet jag ingenting om."

Vem får jubla efter slutsignalen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar