Storkross i ABB Arena

Allsvenskan
VIK Västerås HK - Borås HC
6-0 (1-0, 4-0, 1-0)

Är det ens värt att kommentera...? Eller... det är rättare sagt jag som inte riktigt vet vilka ord jag ska knappra in, när det känns som man har åkt på ytterligare en brutal crosschecking mot huvudet. Uppenbarligen läcker man lite varstans och täpper man inte till gluggarna ganska snart så kommer det bli ännu svårare framöver. Jumboplatsen smakar tvål och jag blir spyfärdig av blotta åsynen på tabellen, men vilken boråsare blir inte det?

Nä, någon gång måste man inse att uppförsbacken inte kommer bli varken kortare eller lättare om man inte uppträder som ett lag och ger 510% hela vägen. Skit i mjölksyran - det kommer löna sig senare. Fram med hjärtat och kriga som utav helvete, helt enkelt. Det finns inga anledningar att göra det motsatta.

Kom igen nu, grabbar! Ni kan ju det här, det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar