1 år med bloggen!

Tiden går fort när man har roligt! Tyckte inte det var så länge sedan jag satt här och transfererade 2 månaders inlägg från min förutvarande blogg, men skriftmässigt sett känns det där dock väldigt avlägset. Låt mig få presentera på nytt; mitt första referat! Mer eller mindre oseriöst, men turligt nog gick utvecklingen spikrakt uppåt och det oseriösa blev seriöst med tiden.

Ett delmål jag hade var att uppdatera snabbare än den officiella hemsidan och Svenska Fans, och det var väl bara Calle Andersson på SF som var med på noterna och finfina bataljer utkämpades oss emellan. De som känner mig vet att när jag väl fått upp glöden så är jag ganska ostoppbar, därav "vann" jag således merparten av bataljerna. Bloggen hade bara hunnit existera i tre månader innan jag rekryterades till den officiella hemsidan. Såhär i efterhand får jag väl ta och erkänna att det var mitt mål hela tiden, men att det skulle gå så fort hade jag aldrig kunnat ana. 

Allt detta har medfört mycket gott och jag har träffat fantastiska människor på vägen. Detta var tveklöst en sjukt stor vändpunkt i mitt liv. Innan var jag mycket kluven om vad jag ville syssla med efter studenten - men nu är valet kristallklart. Mitt skrivande ligger fortfarande i utvecklingsfasen och jag har inte alltid varit på topp gällande bloggen (av vissa anledningar), men toppformen kommer successivt tillbaka, som alltid.

Tack för att ni läser, samt för all den goda responsen jag har fått under året! Ni har ingen aning om hur mycket det betyder. Det är Ni som får mig att vilja fortsätta - även i tunga tider...

Kommentarer
Postat av: Calle

Trevligt att man får se sitt namn i din blogg de var inte illa. Känner mig hedrad. Visst har du utvecklats till en mycket kunnig och bra skribent. Alltid kul att läsa dina referat och se vad man själv kan göra bättre. Kul att vi nu jobbar under samma tak på hemsidan..

Kram Calle

2007-11-15 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback



RSS 0.91


Bloggtoppen.se Sport bloggar BlogRankers.com Bloggportalen Sport bloggar